kiiwilina

Alla inlägg under januari 2012

Av Evelina kiviranta - 4 januari 2012 13:30

Här är nån bild fån nyår


        

Spännande, ja det började brinna helt enkelt!


Av Evelina kiviranta - 4 januari 2012 11:59


Tiden går fort och ibland hinner man inte ta vara på dom små härliga stunderna.

Jag saknar dom gamla tiderna och alla polare man hängde med förr.

Då kanske en dag kändes "men vafan gör vi egentligen? Det finns absolut inget vi kan göra! åååh..."

Men nu när man kanske tänker tillbaka så var det just den dagen det hände mest små roliga små

grejer som man kommer ihåg.

Det är bra att man har minnen så man kan tänka tillbaka och kanske jämnföra hur det såg ut då,

och hur det ser ut nu.


Men jag är oerhört tacksam över allt som hänt och för allt jag har idag!

För om man kanske skulle ändra nån liten grej i det förflutna så kanske hela ens framtid hade sett annorlunda ut.

Och då hade jag gått miste om att lära känna alla nya personer jag känner idag

och ha den underbara pojkvännen jag har nu och föralltid!


Men jag kan ändå inte låta bli att tycka och tänka att om vissa saker inte hade kommit/uppfunna

så hade saker sett annorlunda ut också!

Tex, förr så träffade man sina kompisar FACE TO FACE ungefär varje dag.

Nu kan man sitta och hålla den konversationen på Fb som man skulle gjort när man va ute och härjade eller

givk en promenad för att det inte fanns bättre saker o göra.

Eller ba sitta och hänga i en park elle vafan som helst.

Men så är det inte nu. Tiderna förändras.


Jag är riktigt tacksam över allt jag fått uppleva och med personerna jag upplevt det med,

annars skulle jag inte vara där jag är idag eller må som jag gör ♥


 


Av Evelina kiviranta - 3 januari 2012 11:22

Ska ta bussen in till stan och träffa siss<3

Får se vad jag handlar.

Känner mig så totally ofreeeesh!

  


(om jag orkar slänger jag upp lite bilder från nyår så småningom. When i feel for it)

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards