kiiwilina

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina kiviranta - 15 februari 2012 09:18

Ja, nu kommer ett gnäll inlägg men de är min blogg!

Jag är så trött på den här skiten! Har så jäkla ont hela tiden i cystan.

Jag har tex inte kunnat träna på flera veckor känns det som och jag måste

gå till skolan fast jag har ont för annars hamnar jag efter i allt som jag redan är typ.

Jag är sjukt stressad inför allt som ska vara inlämnat innan praktiken.

Och en sak till är jag fattar inte hur lärarna eller skolledningen tänker när dom sätter 7 veckors

praktik EN vecka INNAN STUDENTEN?!

Fattar dom inte hur stressade vi elever blir då? suck.

Blir så less. Längtar tills sportlovet så man kan få vila ut då för veckan efter ska jag opereras.

tjoohoo!

Not. ¨

That´s it.

 

 

Av Evelina kiviranta - 13 februari 2012 09:21

Jahapp, då var det måndag igen då!

Helgen ha varit super bra och mysig och har umgåts med fantastiska personer! :)

Tex, igår åkte älsk, frugan, samuel och jag till kvillanudden(?) och parkerade bilen där

och tog en promenad på cirka två timmar i det fina vädret vi hade! Riktigt awesome!

Menmen, nu är det fyra veckor kvar tills jag ska opereras.. TJOOHOO!

Idag efter skolan vetta fan vad jag ska göra medans jag väntar på tiden vill säga..

Kanske dra hem till mor?

Sen OM jag inte får så jäkla ont i magen p.g.a cystan så ska jag faktiskt försöka träna idag!

Har ju inte gjort det på en vecka nu just p.g.a magen tyvärr.

Men det är ju liksom inget man kan göra åt?

Hoppas bara att jag mår bra idag så jag kan träna för det är så jäkla kul<3

 

 

Av Evelina kiviranta - 10 februari 2012 07:04

TjenisPenis. Det är 16 fucking minus grader ute och jag ska skynda mig till bussen.

Hoppar av på stan för att jag ska till äckel tandläkarn. Usch.

Hate IT!

Sen får vi se om man hinner till provet med det gör inge om jag skulle missa de :P

HAHA!

Här är en pic på min sötaste tattis hittils :P As nöjd! Tack Richard på Twister Tattoo.


 

WTF

Av Evelina kiviranta - 8 februari 2012 09:26

Happ, här sitter jag hemma o myser o min morgonrock med frulle och varmt te...mmm..

Medans alla på Barn- och fritidsprogrammet sitter på en buss till Kungsberget! xD

Jag har inge där och göra därför stannade jag hemma fast det va lika bra

att jag gjorde det för jag tror jag börjar bli förkyld igen -.-' sitter o nyser hela tiden som ett as.

Jag pallar inte den här skiten en gång till!

Jag ska ju för fan ta massa sprutor o skit och snart opereras!

Less jag blir.

Och den här jävla mensvärken lindrar inte cystan direkt heller -.-'

MENMEN! Jag ska försöka ta mig ner på stan om jag inte svimmar och sticka till

tatueraren och höra om ett mer exakt pris på min tattis.

Sen vet jag inte om någon vänlig själ hör av sig och vill träffas annars åker jag hem till

häsen på en gång!

 

 

Av Evelina kiviranta - 8 februari 2012 09:00

DAG 18 - EN GAMMAL BILD PÅ DIG


Hahah så man såg ut xD Från 2009

 

Av Evelina kiviranta - 7 februari 2012 09:00

DAG 17 - EN BILD PÅ EN PLATS DU HAR VARIT PÅ

 

(alltså i Järbo på rally förra vintern)

 

Av Evelina kiviranta - 6 februari 2012 16:30

DAG 16 - 1 BILD FRÅN FÖRRA ÅRET


 

Av Evelina kiviranta - 6 februari 2012 15:47

HELL YEAH! Idag fick vi hämta våra mössor :D

 

       

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards