kiiwilina

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina kiviranta - 20 juli 2012 16:35

Alltså vilket jävla kuk väder de blev då?
Har varit as varmt typ hela förmiddagen o nu så kräks dd ner regn.
O vi som ska åka till norrfly ikväll.. Hoppas de är bättre väder där!
Ligger i sängen nu med min jävla mage och väntar på att hjärtat ska komma hem.
Vill pussas lite!

Av Evelina kiviranta - 20 juli 2012 09:22

Vaknade nyss och ligger fortfarande i sängen men ska upp o käka frulle nu snart.
Titta vilken söt baby groda jag hittade igår!!
Jag MÅSTE tatuera in en groda någonstans.. Men vart?!
Hjälp mig?

Av Evelina kiviranta - 20 juli 2012 09:21

Vaknade nyss och ligger fortfarande i sängen men ska upp o käka frulle nu snart.
Titta vilken söt baby groda jag hittade igår!!
Jag MÅSTE tatuera in en groda någonstans.. Men vart?!
Hjälp mig?

Av Evelina kiviranta - 19 juli 2012 16:01

Idag har man finally tagit första doppet med frugan och smulan! :)

Av Evelina kiviranta - 19 juli 2012 10:38

Ska man eller inte sola? Jag bryr mig inte direkt om jag är solbränd eller kritvit.
Men de va så skönt i solen? ?

Av Evelina kiviranta - 18 juli 2012 09:22

Jahapp. De blev inge åka o bada idag.. Fan! Jag som är så badsugen men alla är så klena o vill ba bada om de är sol!
Precis tryckt i mig frulle, känns som om jag ska gå o spy nu.
Vet inte vad som händer idag..
Klia mig i röven och pilla navel ludd kanske!
See u bitches.

Bjussar på en gammal vinter bild.

Av Evelina kiviranta - 17 juli 2012 21:41

Dom här skorna införskaffade jag mig idag! +en typ tunika.
Nu ska älsk o jag skjutsa ner svärmor och en vännina ner till ön och sen blir de nog läggdags?
Imorrn kommer Natta hit med Sofie för då ska vi åka o bada! Blir sköj.
Med detta säger jag good night!

Av Evelina kiviranta - 17 juli 2012 08:47

Ja, tänk om de va sant?!
Ne, nu sitter jag och trycker i mig frukost innan jag ska spackla mig och måla naglarna!
Sedan runt ett går jag mot bussen och möter upp smurfen för vi ska åka o shoppa skor! ;)
Sedan när hjärtat har slutat så möter vi upp honom och Thomas för en fika! En riktigt mysdag.
Smell you later!
P.s jag har börjar slinkat in sån där "dagens outfit". Skriver de inte men lägger upp bild! D.s

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards