kiiwilina

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina kiviranta - 16 juli 2012 10:23

Vaknade för ett tag sen av både magont, åska och regn! En salig blandning.
Idag blir de antagligen bara ta det lugnt med tanke på både vädret o min mage!
Men imorrn ska jag iaf in till köpis med Smurfen och shoppa lite ^^ Ska bli sköj! :D

Av Evelina kiviranta - 15 juli 2012 22:14

Till dig mitt hjärta på 21 års dagen! :)
Älskar dig min gullfis! :* ?

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2012 20:21

Då va man påväg mot Tärnsjö för partaj! Får se om man blir lite rund om fötterna ;)
Love u bestie! :*

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2012 13:16

Yes. Du vet säkert vem du är.
Nu har du klivit över gränsen. Tänker inte läggr ner mer energi på dig nu. Dra. Åt. Helvette.

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2012 10:55

Tjenixen!
Jag sitter just nu på verandan i solen och äter min skål med frukt!
Först så åt jag en knäcke macka o en glas jouice och sedan en skål med ner hackat äpple och persika och i glaset är det vatten blandat med min nya mag medicin!
(hoppas den funkar)
Idag är jag på toppen humör till skillnad från igår!
Vet inte varför men de känns bra :D
Vet inte vad som händer senare det återstår o se men jag ska iaf försöka mig på att skriva mitt CV xD
Wish me luck!
Oh jävlar nu mitt i solskenet börjar de regna också... WTF?!

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2012 10:55

Tjenixen!
Jag sitter just nu på verandan i solen och äter min skål med frukt!
Först så åt jag en knäcke macka o en glas jouice och sedan en skål med ner hackat äpple och persika och i glaset är det vatten blandat med min nya mag medicin!
(hoppas den funkar)
Idag är jag på toppen humör till skillnad från igår!
Vet inte varför men de känns bra :D
Vet inte vad som händer senare det återstår o se men jag ska iaf försöka mig på att skriva mitt CV xD
Wish me luck!
Oh jävlar nu mitt i solskenet börjar de regna också... WTF?!

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2012 10:55

Tjenixen!
Jag sitter just nu på verandan i solen och äter min skål med frukt!
Först så åt jag en knäcke macka o en glas jouice och sedan en skål med ner hackat äpple och persika och i glaset är det vatten blandat med min nya mag medicin!
(hoppas den funkar)
Idag är jag på toppen humör till skillnad från igår!
Vet inte varför men de känns bra :D
Vet inte vad som händer senare det återstår o se men jag ska iaf försöka mig på att skriva mitt CV xD
Wish me luck!
Oh jävlar nu mitt i solskenet börjar de regna också... WTF?!

Av Evelina kiviranta - 12 juli 2012 10:14

Då sitter man på bussen då!
Ska första till arbetsförnedringen och ändra min mail o sen hem till mami och vänta på att posten ska komma!


My outfit today.
All black and a nice scarf!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards