kiiwilina

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina kiviranta - 8 juli 2012 20:40

Haha, märks att jag fått blogg feber nu när man har appen ;) för såhär många inlägg som jag gjort idag brukade inte jag ha gjort på en vecka xD
Menmen, nu ska älskling o jag ba mysa och ta de lugnt för imorrn är de jobb dag för honom o för mig återstår de o se vad jag hittar på ^^

Ett tips för er som inte vill slita på håret när ni plattar de så kan man föna håret och borsta det samtidigt! Funkar iaf på mig och jag har riktigt tjockt hår och lockigt :)

Av Evelina kiviranta - 8 juli 2012 19:29

Då har man lagat mat åt svärmor och älsklingen!
Dom tyckte de va gott och blev mätta ^^
Och nu man röjt undan disken ska jag o babe hoppa in i duschen med mitt flottiga hår o svettiga kropp :D
See you fuckers!

Av Evelina kiviranta - 8 juli 2012 16:54

ÄNTLIGEN har appen till denna bloggsida kommit så nu kommer jag blogga mycket oftare ;) lär ju testa nu ba om de funkar ;)

Av Evelina kiviranta - 6 juli 2012 14:31

Sådan bra text fick mig och börja gråta.

Kitty är en sån stark och trevlig tjej! Hoppas vi kommer fortsätta hålla kontakten! <3


http://www.youtube.com/watch?v=9wExWUT7qpw


 

Av Evelina kiviranta - 6 juli 2012 12:33

Tjenis penis! Och alla ni andra.

Idag är jag och svärmor Gita barnvakt åt sötnosen Nellie! :) (fredriks syster dotter)

Hon är alltid full av bus och hon är världens goaste lillskit!

Jag sitte här med ont i magen (som vanligt). Jag har haft problem med min mage

sålänge jag kan minnas och det är inte kul. Käkar tabletter mot magen och ibland hjälper dom

och ibland inte. När dom tabletterna jag har nu tror jag att jag ska testa en annan sort.

Hoppas att de hjälper bättre!

En klasskompis till mig från gymnasiet la ut bilden som vi tog på studenten inne i stan,

och det betyder att jag måste lura fredrik till stan så jag kan kila upp till mamma och hämta min post

och kolla på fotot!


Skulle kanske eventuellt ut med några polare till Interpool ikväll men pga min mage känner jag mig inge sugen..

Nu ska jag gå upp o lägga mig i sängen o läsa lite!

See you fuckers.


   

Av Evelina kiviranta - 4 juli 2012 19:41

  Idag har man vart i staden hela dagen och umgåtts med lille syrran hela dan och sprungit runt

som yra höns!

Fick även en fin sjal av na'! Med motorcyklar och örnar på, skit frän!

Sen stack vi hem till mamma och käkade henne ur huset som vi brukar göra ^^

Nu är älsklingen och jag hemma igen o ba slappar ^^

Han fick åka på jour inatt vid 02.00 och kom hem runt 05.00 och fick sova i typ

en halv timme innan han skulle åka till jobbet igen runt 07.00 Stackarn <3

Men han är duktig på de han gör så ^^

Imorrn och resten av veckan vet jag inte vad som händer...

Kanske dra till Interpool på fredag med några polare.. Får se om man orkar ^^

Har inga pengar direkt med de kan ju alltid vara trevligt att ba sitta o chilla med polare ;)

Ne nu ska jag smyg kika runt på lägenheter, hihi (A) längtar!

See yah bitches!



Av Evelina kiviranta - 2 juli 2012 12:49

Helgen har varit fullproppad av aktiviteter så man har typ inte haft en lugn stund förtuom igår!

I fredags firade vi nilla som fyllde hela 20 bast! Grattis igen min bästa vän! :)

Och på lördagen åkte vi 5 pers til Ocklahoma marknad där man köpte nån grej.

Efter de far vi till Sandviken och födelsedags käkade för Pernilla på Monroe´s!

Första gången jag käkade plankstek och fyfan va gott det va, det riktigt knullade i munnen x)

Sen på kvällningen blevd et spontan fest hos smurfen och spontan festerna brukar va dom bästa?

Den va bra iaf :) Trevligt folk och det blev inte världens röj heller utan lite lekar och chill dricka ba :)

Och igår åkte babe o jag ut till Mörsen där några polare va o grillade och fiskade.

När vi väl skulle åka så kunde de absolut inte sluta regna och vi hade inte direkt nära till bilen

så älsklingen och jag åkte hem i typ underkläder för vi blev så blöta!


Idag har Fredrik börjat jobba igen. Så jag har fipplat med hans födelsedags present lite och bara

tagit det lugnt. Jag lkunde typ inte sova något alls inatt så jag är inte så himmla pigg nu.

De blir en tidigt kväll ikväll.

Ska väl lägga mig o läsa nu när jag verkligen insåg hur mkt böcker man faktiskt har.

See yah.a


         

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards