kiiwilina

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

SEX

Av Evelina kiviranta - 14 maj 2013 18:00

Nu när jag sett precis ALLA avsnitt av Fråga Olle Dokumentären på play så har jag börjat kolla på 69 sakerdu vill veta om sex som går/gick på 3:an :)

Jag har alltid tyckt att saker om sex är intressant är lära sig och lyssna på. Olika ställningar, fantasier man vill leva ut och hur mycket nytt man kan göra tillsammans med sin partner. Man kan ha vanligt vanilj sex och så kan man även hotta till det lite.

Det viktigaste är ju iallafall att man har kontakt och pratar med varandra om vad som är okej och inte! Det är viktigt att du bara går med på det du själv vill! Du ska aldrig bli tvingad till något.

Så om det inte känns rätt ska du inte göra det!

 

Därför uppskattar jag som sagt program som tex Fråga Olle/dokumentären och 69 saker du vill veta om sex! Man lär sig nya saker hela tiden och jag tycker det är intressant.

 

Sen fattar jag inte varför så många saker är tabu i denna värld? Jag menar kom igen!? Vi lever liksom i 2013-talet nu! Alla (eller ja, dom flesta) är så öppna med sin sexualitet. Varför är det tabu att gilla sex? Varför är det tabu med sexleksaker? Varför är det tabu med analsex? Osv..

 

Förstår inte riktigt. Jag menar som jag skrev tidigare, gillar man något är det väl okej? Bara man inte skadar sig själv eller nån annan? Eller? Gör som man själv vill leksaker eller inte. Anal eller inte. Sex is out there liksom! Jag gillar sex, gör du?

 

 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2013 21:45


VAD GÖR DU HÄR?!   Tänkte testa den här nya bloggsidan Fames.se och se hur den är. Suttit och fipplat lite tillfälligt på den men det kommer säkert bli fler ändringar men hittils verkar den hyffsat bra! Så kika in på den istället nu! Pus...

Av Evelina kiviranta - 30 maj 2013 20:10


Bloggar inte förns nu bara för att imorse kunde jag inte ens komma till denna sida, inte ens mobilblogga gick så då fick de vänta! Åkte till stan idag iaf eftersom jag skulle till sjukan och allting visade sig vara jätte bra och fint! Så det kä...

Av Evelina kiviranta - 29 maj 2013 16:00

Av Evelina kiviranta - 29 maj 2013 13:39

        Hahaha 29:e maj idag! Så himla kul och ska lägga upp klippet varför jag tycker det är så kul! Ja, idag fick jag jobba 4 timmar känns ju skönt så för inte så länge sen kom jag hem. Igår åkte jag ju till stan för att hänga med Erik ...

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards