kiiwilina

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Evelina kiviranta - 13 mars 2013 16:23

Så är de ju! Ska försöka börja med att inte äta gotta i veckorna, minska på pastan och potatis (hur fan de nu ska gå) osv! Fler promenader om dagen då jag inte jobbar kan jag ju lika gärna gå ut o gå och röra på fläsket? True shit.

Har varit ute och gått idag, kollat efter jobb och börjat plugga lite smått på körkortet! En bra dag helt enkelt! Och det bästa är att min kärlek är påväg hem från jobbet så nu blir det börja med maten! :) Sen får vi se om de blir en kvälls prommis! Tror ni jag får med mig karln ut? Vi får väl se! Puss!

 

   

Av Evelina kiviranta - 13 mars 2013 09:03

Fick tips från en bekant om hur man kan röra på sig, ändra kost osv för att gå ner lite i vikt. Jag vill ju få bort lite runt min mage. Men jag tror inte det kommer gå. För just mig alltså. För jag kommer glömma bort o så blir det att man går tillbaka till det "normala" igen... Och plus att jag skulle dricka nån shake o ta nå tabletter men som bara finns på ett ställe, vilket gör att jag inte får tag i dom. Hur ska de då funka?

 

Tänker slå på en film nu iaf och käka frulle. Sen tar jag nog en promenad. Med kameran eller inte. Puss!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards