kiiwilina

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Evelina kiviranta - 22 mars 2013 09:26

Det är faktiskt sant tro det eller ej. 6 År sen jag sjöng inför andra och i en mick. Men helt fantastisk känsla och tack för att ni peppa mig! Tack för igår. Ni betyder <3



Stolt över mig själv faktiskt att jag gjorde det igår! Äntligen. Som jag sett fram emot de! Idag vaknade jag upp med världens tandköttvärk! Känns i hela käften och som om man har ont i halsen också fast det inte alls är det. Men får väl ta en ipren och hoppas på att det försvinner! Suttit och kollat lite efter jobb nu men det verkar inte vara något nytt ute.

Och eftersom det är fredag idag så ska jag festa till det med att äta min älskade och efterlängtade gulashsoppa med cremé fraishe!  Love it! Hoppas alla har en lika bra fredag som jag tänker ha! <3

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards