kiiwilina

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Evelina kiviranta - 15 mars 2013 09:20

Fredag och fint väder! Livet leker. Igår var jag ut på två promenader och idag ska jag iaf försöka hinna med en lång ;) Jag känner mig duktig faktiskt som håller i det här nu (visst är det bara 3:e dagen anyway)jag håller mig till mina måltider som jag minskat på. Sen äter jag inte massa strunt som tex godis eller popcorn på kvällen eller nå. Nu sitter jag hungrig på kvällarna och inte äter nånting! Ja, jag vet att jag kan äta frukt och grönsaker på kvällarna ifall jag vill tugga på nåt men har inte kunnat handla nåt än ^^ Men det kommer väl. Så jag känner mig jävligt duktig!

 

Ska kolla på ett vampire diaries avsnitt nu sen ut på en prommis! Påt igen bara och jag tänker inte låta latheten ta över.

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards