kiiwilina

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Evelina kiviranta - 25 mars 2013 11:39

Det är typ så. Solen ligger jämnt på här i vardagsrummet så det bli kokhett i lägenheten! Menmen ska inte klaga när solen vill hälsa på!

 

Jag körde nyss igenom alla 6 låtar (dock här hemma till youtube) och det gick väl hyffsat bra iaf! Dock mkt roligare att öva med bandet! Mer feeling och vi har så jäkla roligt tillsammans! Får se vilken dag i veckan nu som vi ska repa :)

 

Senare tar jag iaf 1 bussen in till stan och hänger lite med siss innan vi blir upphämtade av babe o åker hem till mami och blir bjudna på käk! Lite små firande eftersom lilla lillasyster blir stor tjej imorrn :( Hela 18 år.. Tiden går fort. För fort..

Stort grattis till henne i förskott iaf! ;*

Ne nu ska jag få i mig lite lunch o slänga på mig ett face o måla naglarna! Ciao.

 

   

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards