kiiwilina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelina kiviranta - 11 oktober 2011 14:00

Regn är som tårar och när det är över känns allt så fräscht och nytt.

Gråt om du behöver...

 

 

Av Evelina kiviranta - 11 oktober 2011 10:58

Fortfarande svinkallt men inte lika illa som i morse O.o

Historia nu sen lööööönch! SoftSoft.

Hoppas man blir mätt idag men det tror jag nog.

Dryg dag idag i plugget, menmen. Man skapar ju inte sina egna scheman!

Skriva klart mitt tal (som jag tror jag blev klar med nyss?) som jag ska ha imorn..

Hoppas det kmr gå bra, men det tror jag nog..

I hope so!


Är sugen på att ta lite nys pics så får tvinga med hjärtat ut idag elr nån dag!

Nathalie Rosenqvist sa även att hon skulle fota mig ;)

Får höra av mig till henne om det blir nå elr inte :P


Later fuckers!

Av Evelina kiviranta - 11 oktober 2011 06:35

Shit! Asså det är 1.5 grader ute!

Hur kul är det då? Kommer man ju för fan frysa fast påväg till bussen

och när man står o väntar på den xD

Tror nog jag går upp oc försöker få på mig ett par jävla

leggings under dom hä jeansen!


  Peace.

Av Evelina kiviranta - 10 oktober 2011 17:08

"I want you to want me

 I need you to need me

 I love you you love

 I´m beging you to beg me.."


Nanana.. har en låt på huvudet som jag baa har lust att sjunga ut högt!


 

Av Evelina kiviranta - 10 oktober 2011 06:33

Känns som om jag är klädd som någon såhär

över kristen person. Wellwell, få se om man hör nåt av andra idag då.


 

Peace.

Av Evelina kiviranta - 7 oktober 2011 07:00

Älskipluttisnuttinutti mår inge vidare och är typ ganska sjuk :(

Så det blir nog inte att åka o bada imorn i borlänge som

tänkt för jag vill absolut inte att han ska bli sjukare!

Då så får vi stanna hemma och ta det lugnt så ska jag ta hand om honom

på bästa möjliga sätt! :*

 

Gör allt för dig hjärtat. Det vet du. Jag ska ta hand om dig <3

 

      



Av Evelina kiviranta - 6 oktober 2011 12:49

Bara för att jag kan så lägger jag ut några gamla godingar!


                                    

Den sista bilden är på mig för ungefär ett år sen x)




Älskar min sötplutt som ser ut som en fluga x*   

Av Evelina kiviranta - 6 oktober 2011 10:54

          

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards