kiiwilina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelina kiviranta - 5 oktober 2011 20:28

Skit..

Mår illa utav bara fan och gjort det hela dan.

Huvudvärk hela dan med.

Hatar att må skit!

Men jag är ingen sån som går in i väggen.. Eller?


 

Av Evelina kiviranta - 4 oktober 2011 07:37

DIE MOTERFUCKER DIE MOTHERFUCKER DIE!

DIE MOTERFUCKER DIE MOTHERFUCKER DIE! ♥

 

   

Av Evelina kiviranta - 3 oktober 2011 18:43

Idag har det varit en bra dag trots den dåliga starten ^^

Umgåtts extra men sötisen Julia Östlund, mys med min lilla härliga pärla!


 

Av Evelina kiviranta - 3 oktober 2011 08:23

Fuck. Hatar att inte ha några pengar så man kan leva.

Helt jävla fucking värdelöst att det inte finns.

Det ända bästa med dagen va att jag vaknade bredvid mitt

livs störtsa kärlek och att jag slutar tidigt. That´s it.


 

Av Evelina kiviranta - 2 oktober 2011 18:01

Riktigt kul att umgås med Smurfen igår igen för det va bra länge sen vi sågs sist :O

Så igår när vi hade varit hos Smurfen ett tag bestämde vi oss

för att åka på en liten roadtrip ^^

Det var väldans kul! Kom hem runt tjugo i 3 :P

Dödströtta.

Så pluttis och jag klev upp vid tolv tiden idag,

o så länge brukar vi inte sova :P

Idag har varit en riktigt slapp dag. Träffat frugan med en snabbis :*

En riktig söndag-söndag!

Ikväll ska hjärtis och jag gosa ner oss framför tvn o glo och

käka snacks ^^

Mysigt värre! Loves my you my love <3 x*


      Peace.

Av Evelina kiviranta - 1 oktober 2011 21:25

Sitter hemma hos smurfen som ni kanske förstod ;)

 Vi kom fram till att det var shit long time ago vi var här,

för över huvudtaget träffade gumman! ;O

Kul att träffas igen o snackas vid lite ^^


Senare vet jag inte vad vi ska gö men det märks väl :P


Idag va jag med älsklingens familj till alborgen för första gången ;O

Va sjukt nervös inför detta eftersom jag har

klaustrofobi och är mörkrädd så jag trodde jag inte skulle våga

göra nånting elr så men jag hade sketa kul och även fast

vårat lag inte vann så var det bästa att vi hade kul iaf ^^


   Peace

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards