kiiwilina

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Evelina kiviranta - 1 juni 2011 23:31

Jag börjar få abstinens!

Jag har inte piercat mig på jätte länge nu men jag har ju nästan

överallt där jag vill ha. Efter sommarn ska jag nog ta mina

två hål till i naveln :)

Kom på att jag MÅSTE tatuera mig till hösten också.

Vill tatuera högra överarmen.

Med dödskalle/skallar, en tuff fjäril med dödskalle detaljer och

Jack The Pumkin King ska också vara med.

Nu gäller det att spara pengar!


Har nyss sett Harry Potter och dödsrelikerna del 1 med mina

gullhjärtan! Den var bra o nu längtar jag till att se

nästa del. Den sista! :)

Nu vet jag inte vad vi ska göra men det får vi se ^^

 

Av Evelina kiviranta - 1 juni 2011 09:42

Var som sagt på sjukan igår.

Icke kul. Dom hittade en ny cysta. På samma sida.

FUCK!

Fick ta blodprov och resultatet kommer förhoppningsvis

imorn, för det avgör om jag ska få operera mig..

IGEN!

Och jag hoppas faaan att jag inte får göra det för nu är det

ju för fan sommar och då kommer inte jag kunna gö massa

saker med min pruttfis och kommer definitivt inte

kunna bada på ett bra jävla tag och jag är ju som fisken i vattnet FFS!

Åh ..

Bara att vänta o se..

Skönt att man är ledig nu (efter denna pissiga skoldag) ända till tisdag!


   Vill bara krypa ihop som en boll i mitt hjärtas famn. Där jag trivs  

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards