kiiwilina

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Evelina kiviranta - 8 juni 2011 16:27

Stava ditt namn utan några A:n? Evelin
Är du singel? Kan du glömma! Vad är ditt favorit nummer? 7

Favorit färg/färger? Lila, svart o rött :)
Hatade färg/färger? Don´t know..
Vad lyssnar du på? Det mesta typ.. Kalla mig blandras! ;D

Är du nöjd med ditt liv just nu? Absolut!

Vad är/var ditt favoritämne i skolan? Bild :)

Och ditt värsta ämne? Matte -.-'
Vart önskar du att du var nu? På en badplats!

Vad borde du göra just nu? Detta? :s

Är du kär i någon? Riktigt kär kan jag lova!

Kan du blåsa bubblor? Yeap
Kan du nå dina fötter med raka ben? Ja
Kan du vifta på öronen? Om jag får använda händerna (A)

Kan du skruva på tungan? Självklart ;)
Har du någonsin velat bli läkare? Tror inte de O.o

Vill du bli brandman? Nej, jag är den som gillar att leka med elden :P

Vad drack du senast? Cola

Vad tittade du senast på tv och med vem?  Big Bang Theory med hjärtat!
Vem pratade du senast i telen med? Personalen på Hedesundagården :)
Vem ringde dig senast? Hmm...
Har du några tatueringar? Fem stjärnor på benet men fler ska det bli!

Har du rakt elr lockigt hår? Lockigt -.-'

Är du glad? Ja :)

Är du piercad någonstans? Here we go .. Ögonbrynet, tungan, över&under läpp(i ansiktet!), tutten och naveln ^^

Hatar du folk som ljuger? Varför skulle jag inte?

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Det beror på.

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Doesn´t matter?

Vad vill du bli när du blir stor? Förskollärare

Har du haft sex med fler än 4 st? Tyvärr

Har du någonsin varit helt förkrossad? Kan man lugnt säga.
Tycker du om ditt liv? Absolut!

Använder du mascara? Jao

Använder du läppstift? Inte vanligtvis, men om jag vill "fina" till de så ja.

Vilket balsam tycker du luktar godast? Have no idea?

Vad är din favorit rätt? Nånting med potatis? (A)

Vad är din favorit kärleksfilm? Kommer inte på någon.. Men P.S i love you är väl en?

Vad tycker du mest om i ditt utseende? Mina läppar, rumpa typ

Vad tycker du minst om i ditt utseende? Don´t even go there...

Förlåter du eller glömmer du? Förlåter
Har du mest tjejvänner eller killvänner? Killvänner?

Har du någonsin masserat någon? Javisst

Vad är du rädd för? Fötter, höjder och vapen
Önskar du att du var en kändis? Verkar bara va besvärligt!Önskar du att du var en kille? Ibland :P

Hård eller mjuk smörgås? Beror på , men säger nog hård nu

Silver eller guld? Silver
Vilken ögon färg har du? Leénde guldbruna ögon!

Är det den färgen du vill ha? Tror de O.o

Av Evelina kiviranta - 8 juni 2011 15:49

När vi skjutsat siss till hennes avslutning så stack jag, älsk

och Danne-booi till stan.

Vi kolla in nån tatuerings studio och hämtade visit kort :)

Sedan gick vi in på RedRum och där för mina sista pengar

köpte jag en töjning, 4mm, med en dödskalle på :D

Skit nöjd!

Sedan köpte Danne även en väska till mig och siss :)

Tack!

Efteråt slängde vi oss lite käk på Donken o begav oss

hem efter vi mött upp siss igen :P

Älsklingen o jag ska bege oss till Häsen o då

ska älsklingen börja fixa med hans mors Hyundai.

Jag får väl läsa klart min bok då ja ;) Snuskigt bra som ni borde läsa!

Boken heter Blondie som är skriven av Birgitta Andersson.

Handlar om hennes upp växt som är ganska hemsk :/

Well well. See ya suckers!

 

:)

Av Evelina kiviranta - 8 juni 2011 10:34

Här är lite bilder från igår när vi va o badade :)

Kul vare! :D <3 Mina sötnosar :*


Jag hoppar i ^^

           Nu ska vi snart skjutsa siss till hennes skolavslutning :)

Ciao!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards