kiiwilina

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Evelina kiviranta - 13 juni 2011 22:18

Jag är med och tävlar i Miixx tävling om att vinna en Zipperall!:)

Länken där under!


Jag är med, och jag är fin som jag är! :)

http://miixx.myshowroom.se/tavling-6/#comment-8077


 

Av Evelina kiviranta - 13 juni 2011 17:03

Hejhej hallå!

Ja, jag vet, måste uppdatera bättre.. Men jag har ett liv! ;)


Första dagen idag på Hedesundagården och allting gick galant!

Mycket härligt. Längtar redan till imorn faktiskt :)

Älsklingen är/va ute i garaget när jag kom hem o då

sa han att han var hungrig.

Så då gick jag in o gjorde en tooost till mitt hjärta som

jag sedan gick ut med till honom. Bra flickvän? Ah, jag tror fan de! ;)

Jobbar två veckor nu sen om tre veckor på söndagen då smäller det!!!

Fuck vad jag längtar!

Vad som händer? Men det är väl självklart?!

METALLICA FFS! ;'D Shit vad taggad man är (A) hihi.

Nea. Om man ska ta o lägga sig o vila elr läsa lite nu?

Det förtjänar jag!


Älskar min pojke mest och jag är bara lycklig när jag

är vid din sida mitt hjärta! :* <3

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards