kiiwilina

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Evelina kiviranta - 15 juni 2011 16:30

Här är lite bilder som jag inte orkat lägga in förn nu x)


Den ENORMA och goda drinken jag fick av Sara när vi var på kryssning med The Lövgrens! Den var riktigt kall o påminner om Slush ;)

 

Erica och Dannes hund Zorro har fått en avkomma som heter Molle och är grymt söt!!! :D

 


Och detta är min katt som jar har hemms hos mor o far som jag har döpt om från Lady/busan till Ferdinand! Kom inte på hur man skulle uttala Ferdinand tjejigt :/ Har ni nå förslag?! :D

 

Ojojoj, här hade man tråkigt! Sån min får jag varje gång det kmr reklam på tv:n!

 

Tog en tuff bild på älsklingens gård när The Dark Side drog över oss xD

 

Sådär såg jag ut på skolavslutningen om nån ville veta..?

Nej jag är inte sur, jag kisar för jag får solen i ögonen!

 

Min plutt som fick nå frispel i sängen när båten la till i sthlm igen dagen efter kryssningen xD Love him!

 

Avslutar med en bild på mitt finaste! Bilden är ifrån när vi var på cross tävling o kollade :) HAN ÄR MIN O BARA MIN! :* <3

 

Hoppas det smakade med dom bilderna! :D VSG!

Av Evelina kiviranta - 15 juni 2011 16:19

Än en dag har gått på jobbet :)

Har fått så mycket bra komplimanger jah!

Att jag städar så fint och bäddar fram så fint till barnen m.m :)

Jätte kul o höra och jag stor trivs där :)

  Haha var tvungen att visa HUR duktig jag är (A)

Ne men det var lugn dag idag, bara tre barn där O.o

Så det var VÄLDIGT lugnt ^^

fick sluta lite tidigare också för det kändes för övervakande att vi

två vuxna skulle passa ett barn xD

På eftermiddagen satt jag med Eva (som även är en nära vän till-

Fredriks syster Emma Lind, som jobbar på min avdelning) och

laminerade bilder med tecken på ens sidan och djur på andra

sedan även foton på barnen som ska sättas upp tills imorn!

Imorn är det så att barnens föräldrar o så kmr dit på drop-in

fika :D (vilket betyder att jag också får fika >.< ) YIIPPIE!

Wellwell, har inte fått nå frågor än till min lilla frågastund men får väl

roa mig med något annat då eftersom hjärtat jobbar idag o kmr sent :*


FRÅGA PÅNU DÅ!!!!!!!!! ;D

  


(jag krampar elr nå på bilden? O.o)

Av Evelina kiviranta - 15 juni 2011 15:57

Ja, jag ska snart göra ett "dagligt inlägg" men väntar på bilder (A)

Så nu ska jag göra den första frågestunden någonsin! O.o

FRÅGA PÅ FFS!!


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards