kiiwilina

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Evelina kiviranta - 17 juni 2011 15:01

Nu har denna härliga vecka på förskolan bara flygit iväg

och det är fredag!

Allting har gått jätte bra och jag stor trivs verkligen där

med både personal o alla góa små ungarna! :)

Så nu är det bara en vekca kvar!


Behövde ju som sagt låna pengar och de finns då änglar!

En som jag känner som jobbade på mitt fritids

när jag var mindre sa att hon kunde låna ut! <3

Jag saknar dom enormt mkt så jag måste släpa med

mig pojkvännen ner till tälje nångång nu på lovet

så han får träffa allt underbart folk!

Saknar dom enormt mkt och dom kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!


nu ska jag väl sitta o dega framför datorn tills

hjärtat kommer hem för sedan ska han ut i garaget

och fortsätta med svärmors bil :)

See yah!

 


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards