kiiwilina

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Evelina kiviranta - 15 februari 2013 18:40

Jahapp, då blev de o supa ikväll då! ;)

Just nu väntar jag på ugnen så jag kan slänga in pommesen och chicken bitsen :P Hjärtat står i duschen o jag dansar omkring i lyan till musiken och humöret är på topp och stressigt. Menmen ^^ Inhandlade lite grejer på stan med syrran o alltid lika kul att umgås med dig lillplutt! :*

så de blir o käka sen åka vidare på typ "fest" eller vad de är x) Hoppas alla har en lika trevlig fredag som jag har/ska ha! :D Puss!

 

 

Av Evelina kiviranta - 15 februari 2013 09:13

Godmorgon på er! Precis käkat frulle så nu är man mätt i magen en stund :) Nu så ska jag tömma min mobil på typ alla bilder o grejs jag har på den för att jag har inget minne över till att kunna uppdatera lurn! men har över 1000 bilder på den så det kanske är dags nu ändå så ^^

Sen vet jag inte om jag ska eller ha orken att åka in till stan bara för att springa in på systemet för att man KANSKE ska dricka ikväll.. Hmm. Beslut beslut. Just nu lät de bara jobbigt!

Men vi får se hur jag gör ^^ Ha en trevlig fredag på er! :D

 

 

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards