kiiwilina

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Evelina kiviranta - 21 februari 2013 09:03

Så är det idag. Japp. Glömde bort mitt fb lösen, så jag fixade nytt men nu måste jag vänta ett dygn tydligen innan jag får komma in på fb. Vilket OCKSÅ betgyder att jag inte kommer in på min spotify vilket jag har genom fb. FML. Bajs i skjärten typ.

 

Oh well. Ska käka super frulle nu, sen knalla ner en sväng till dagis o lämna kameran jag fick med mig hem, få ner nån bra film, diska sedan lägga mig i ett långt varm baaaaaaad nu när vi har badkar! :D Sweet as hell. Sen glo nån film.

 

Ja btw, det är super nice väder men med super nice väder kommer ju också super minusgraderna förstås. Sucks. Ne terrar er senare igen.

 

     

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards