kiiwilina

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Evelina kiviranta - 28 februari 2013 08:55

Hali halå! Torsdag idag och vaknade tidigt och nyss käkat frulle. Egentligen ville jag ligga kvar i söängen o dega men visste at jag lär upp o diska m.m


Gårdagen var alldeles lagom och perfekt med mitt hjärta! Möttes på stan och gick sedan o käkade på Österns Pärla. Efter de åkte vi till CG o handla lite sen åkte vi till N&I o betalade av det sista på soffan o fåtöljerna! Efter de åkte vi hem och bytte om o myste ner occ i soffan med popcorn och en film!Helt underbart! Bara jag fick spendera tiden med Fredrik så va jag nöjd!

 

Nu ska jag iaf diska, sen ta en tur ner till Erika o Nellie o så ska vi väl dra en sväng till ica :) Puss!

P.s har färgat håret nu. D.s

 

 

   

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards