kiiwilina

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Evelina kiviranta - 26 februari 2013 13:55

Dagarna bara flyger förbi tycker jag! Herregosh. Idag o igår var jag in till stan på Lernia as usual o de är inge mer den här veckan så nu har jag mitt lilla "lov" skönt ändå.

 

Som sagt går tiden fort och imorgon har jag och mitt underbara hjärta varit ett par i hela 2 år! :') Och många fler ska det bli! Så imorn åker jag in under dagen för att spendera lite tid med lill syrran o senare träffa min älskade pappa och sen när Fredrik slutat ska han och ja ha mystid och ut o käka! :) Bara jag får spendera tid med honom så är jag väldigt nöjd! <3

 

Jag älskar dig Fredrik. Tack för att jag har fått blivit en sån stor del i ditt liv och jag är oerhört glad att du ville bli en av mitt. Vi har varit med om mycket tillsammans och hoppas jag på! Du ligger mig närmast hjärtat och jag älskar dig nå grymt mycket och du gör mig så lycklig! Puss   

 

 

       

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards