kiiwilina

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Evelina kiviranta - 22 februari 2013 08:49

Så sant som det är skrivet. Jag har haft funderingar på vad jag ska o vill göra med mitt hår. Helst vill jag ju färga det nå lila typ, skulle va så jäkla läckert men då blir det dyrt istället. Och efter det har jag tänkt på att gå tillbaka till rött som jag hade för ca 2 år sen eller svart som jag hade för ännu längre sen! Rött är så jävla smexigt o jag trivs i det samma sak med svart, trivs grymt bra i det. Så igår bestämde jag mig för att gå tillbaka till svart igen! På måndag ska jag och frugis mötas på stan så då köper jag hårfärg då men vi får se när nån kan hjälpa mig färga det! :)

 


Och så var det fredag idag igen då. Känns inte alls som Fredag i mitt huvud och jag vet inte vrf. Kanske för att Fredrik har jour och kan åka på jobb när som helst under helgen? Ingen aning. Vi ska göra käk när han kommer hem sen vet jag inte vad som händer senare. De återstår att se! puss

 

Nu

 

 

 Förr

   

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards