kiiwilina

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Evelina kiviranta - 4 april 2013 14:40

Sånt som poppar upp ibland. Sammanhängande eller icke.

 

Du märker att saker och ting förändras. Hela tiden. Allt. Suddas ut i dimman. Allt försvinner i ett moln. Som om det aldrig existerat förut. Du ser det igen men känner inte igen dig. Är allt samma som förr? Samma plats? Samma individer?
 

Allt tar plats och formas av framtiden som inte ens har utspelat sig än för omvärlden.

Bara snurrar. Lägger mig ner och kollar på fåglarna som svävar. I det fria.

Precis som dammet. Flyger bort som det som har varit som aldrig kommer bli det samma. Kommer allting finnas kvar? Glömmer vi aldrig? Kommer DU ihåg? Jag gör. Alla ändras. Utseendet ändras. Boende platsen ändras. Umgänget ändras. 

Vill man att det alltid ska vara som förr? Var det bättre förr eller är det bättre nu?

Hur kommer allt se ut när blommorna inte längre lever och vi inte kan gunga i dammet från asfalten i sommar värmen?

 

Jag bara undrar små konstiga saker..

 

 

 

 

Av Evelina kiviranta - 4 april 2013 12:06

Ser typ inte alls tangentbordet just nu så är texten knepig förstår ni vrf! ;)

Jag skulle egentligen till Lenia idag men typ en stund innan jag skulle gå till bussen blev jag så illamående att jag sket i det. Gick ner till Erica och Nellie en stund och umgicks! Sen nu när jag kom hem diskade jag all skit vi hade o gjorde efter det en stoooor kopp "varma koppen"! Helt lovely. Älskar kantarell och svamp! :*

 

Så nu har jag satt/lagt mig i vår stora nya säng med varma koppen och efter det blir det marshmallows o glo sex anf the city. Det får bli en "oh i feel so sorry for me today" dag idag. Men alla behöver en sån, right?

 

       

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards