kiiwilina

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Evelina kiviranta - 25 april 2013 12:52

Oh, får nå fel! Vill köpa massa nytt till lägenheten men mest till balkongen! F och jag har sagt flera veckor nu att vi ska köpa ett "café set" till ballen nu men aldrig fått tummen ur! Sen vill jag köpa nå bra och snygga mattor man alltid kan ha där ute. Sen vill jag köpa små inrednings grejer till så man kan få en snygg fräsh fin och mysig balkong nu när solen skiner och man bara vill sitta där ute! Nu är den så tråkigt och dyster. Grått cement golv och två svart vikbara stolar liksom. Not so fun. Längtar tills jag får den som i min fantasi!

 

         

Av Evelina kiviranta - 25 april 2013 08:20

Min mage kunde inte välja en bättre dag att krångla på! Lack jag blir... Skulle ju få jobba idag men ne.. Får se om man kanske kanske kan tvätta idag ändå då. LÄttare att springa ifrån tvättis än barnen man måste ha koll på hela tiden.

 

Iallafall fick sluta på lernia igår istället för på måndag så på måndag ska jag in till Af o kolla över min handlingsplan osv och kolla om dom säger nå vettigt men de tvekar jag på.

 

Så denna dag får tillbringas hemma med att fixa o dona i värk.

Peace out!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards