kiiwilina

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Evelina kiviranta - 8 april 2013 14:14

Så känner jag ungefär varje vecka och så tänker man "nu ska jag fan ta tag i detta. Nu ska jag tex börja träna röven så den inte hänger efter om några år, nu ska jag ut på en lång PW för det hinner jag!". Men ne. Inte alls. Är jag lat? Ja.

Men röven MÅSTE jag fan börja träna alltså. Ni som inte sett den kan jag tala om för att det är ganska stor och typ gelé aktig! Men vill liksom inte att den ska börja hänga sen när man blir äldre så måste ta tag i den ;)

 

Idag skulle jag egentligen till Lernia men dom ringde och vela att jag skulle jobba och det gör jag gärna! Och nu har jag slagit ner arslet i soffan som vanligt och ska antingen fortsätta kolla på SATC, spela eller fippla lite med designen på bloggen. VAd tror ni? Oh well. Smell u later!

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards