kiiwilina

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Evelina kiviranta - 6 april 2013 20:58

O hej o hå!

Idag har varit en riktigt bra dag! Började med morgonmys i sängen med hjärtat o frulle. Sedan vid lunch gick vi upp till svärmor och svägerskan med alla andra och grillade korv och hamburgare ute i solen! Mumma. Efter det blev det skruva ihop lite möbler åt svärmor och sen en sväng till IKEA för att göra slut på presentkortet. Efter det blev det käk hos svärmor o mys. Och nyss blev min äppelpaj klar! Doftar ljuvligt i köket kan jag säga. Plus att jag blev as sugen på kaffe o bailys så nu puffrar kaffebryggaren ute i köket och till det fick babe o jag sällskap av Dennis och Hanna. När dom åkt blir det säkert film mys kväll med världens bästa karl! :* Hoppas alla ni andra också har en trevlig lördag kväll!   

 

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards