kiiwilina

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Evelina kiviranta - 2 maj 2011 19:48

Snodde den från Tildas blogg (A)


SENASTE:

Dryck: Vatten

Telefonsamtalet: Lillasyster 

SMS: Fredrik

Sång du lyssnade på: Gray Sublime Archon med Eluveitie

Gången du grät: Vet inte O.o


HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: ja.

Förlorat någon speciell person: Ja.

Varit deprimerad: ja.

Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Lila.

Färg 2: Svart.

Färg 3: Rosa.


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja?

Fått ditt hjärta krossat: Nej.

Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.

Träffat någon som förändrat ditt liv: -

Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja

Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.

Kysst en kompis: Nej.


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen? Är aldrig inne där så x)Har du några husdjur: Ja katter :)

Vill du ändra ditt namn: Inte vad jag kommit på ^^ 

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åkte på rally med älsklingen ^^

Vilken tid vaknade du idag: När hjärtat väckte mig ... tjugo i 7 :)

Vad gjorde du igår runt middnatt: Sov!

Någonting som du längtar till: Sommarlovet.

Senaste gången du träffade din pappa: I eftermiddags 

En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Att jag lämnade en person.

Vad lyssnar du på just nu: Nada.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja

Vad gör dig irriterad just nu: Att vi inte har nå popcorn ><

Vad är ditt namn: Evelina

Singel/upptagen: Upptagen!

Stjärntecken: Vattuman

Kille eller tjej: tjej.

Grundskola: -

Gymnasie: Polhem

Högskola: Inte kommit så långt.

Hårfärg: Hmm. Min?

Långt eller kort: Halv långt :P

Längd: 163cm

Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är mig själv 

Piercings: ögonbryn, navel, över & underläpp(i ansiktet), tungan och bröstvårtan

Tatueringar: Ja. Stjärnor på högra benet.

Höger eller vänster: höger.


DIN FÖRSTA:

Operation: I äggstocken

Piercing: Underläppen

Bästa vän: Fredrik <3

Sporten du spelade: fotboll

Husdjur: Ninja (hund) 

Vaccination du minns: stelkramp

Konsert: 3 juli går jag på min första! :D

Förälskelse: -


JUST NU:

Äter du: Nada

Dricker du: Ingenting.

Är du på väg att: skriva det här

Lyssnar du på: Nada

Väntar du på: att vi ska åka till smurfen


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja.

Vill du gifta dig: Ja om min partner vill? ^^ 

Karriär i åtanke: Förskollärare


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Ja.

Tappat glasögon eller linser: I golvet ja >.<

Krossat någons hjärta: ja tyvärr..

Har du blivit arresterad: Nope.

Gillat din killkompis (mer än som vän): ja.


TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland?

Mirakel: Ja.

Kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Himlen: Nej.

Tomten: Ja, men bara han som bor i Finland!

Att kyssas på första dejten: Ja.


Det var skoj! Not?

Nu ska jag o bästaste hjärtat åka till Smurfen ^^<3

Av Evelina kiviranta - 2 maj 2011 19:12

Helvetes mensvärk. Inge kul alls :/

Älsklingen åkte precis med dom andra till sin farmor

för att hämta klyven o hälsa på henne.

Jag kände att jag inte orkad följa med pågrund av mitt humör

och att jag har så himlans ont..

När han kommer tillbaka ska vi titta förbi smurfen en sväng tror jag

och sedan hem o duscha och städa på älsklingens rum!


Tidigare idag stack jag ju till snutas för att skaffa nytt leg.

Jag tog en kö lapp och fick sitta i 2 och 1 halv timme innan det blev min tur!

Snacka om seeegt!

Tur som va hade jag Bea med som sällskap! Tack gumman :)

Nu ska jag lägga mig i sängen o vila lite tills han kommer tillbaka :)

CIAO!

Av Evelina kiviranta - 2 maj 2011 09:03

Well då var det måndag igen då O.o

Just nu sitter jag och jobbar på mitt miljö arbete -.-'

Går seeeegt som faen.

Om cirkus 25 minuter ska jag gå till bussen för att sedan åka till stan

o gå på möte..

Uscha.

Dom förändrar ingenting så varför gick jag dit för? Hoppas det händer nåt snart!

Sen sticker jag nog till snutas för att fixa mitt nya leg. så jag har det gjort :P

Ser ut som rena rama helvetet men det får gå ändå! >.<

Haha. ojojoj.. Hoppas det kostar 400:- för det är det jag har lagt undan nu ;O

Det kan ju iof vara billgare, det gör inget (A)

Sen blir det tillbaka till skulan o sedan hem.

Tror nog jag tar bussen till hjärtat i Valbo som vanligt ^^

Ja, han fick jobba även idag med ;O

För chefen där ville prata med honom så man kan ju alltid hoppas på de bästa ^^

Ne, nu ska jag försöka mig på mitt arbete -.-'

See yah!


En snygg pic jag tog för nån helg sen på min bejbi :*<3

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards