kiiwilina

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Evelina kiviranta - 19 maj 2011 11:51

Herregud. Den här månaden kommer vara taight när

det gäller pengar. Som det blev förra och förrförra månaden -.-'

För onsdag och torsdag nästa vecka ska jag och älsklingen

åka på kryssning med min familj kiviranta/fräsénm som består

av Mamma, Pappa, Ronja och Danne-booi.

Sen nästa månad den 5-6/6 (söndag till måndag)

så ska vi på kryssning med älsklingens familj.

The Lövgrens! ^^

Oj, och vårat bokningsnamn där är "Sällskapsresan 13"

Bara för vi kmr va 13 pers :O

För jag menar, bara älsklingen och hans syskon är 5 st.

Sen ska deras respektive med och bara då blir vi 10 pers. plus 3 till :O

Ojojoj. Ska bli spännande ^^

Vettefan hur mina pengar ska räcka till men det får vi nog ordna :P

Hahaha. Hoppas det blir lyckat iaf!             <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3

Av Evelina kiviranta - 19 maj 2011 10:25

Orkar inte! Börjar få huvudvärk också ><

Dags att ta på sig glasögonen kanske? O.o

Är så trött så jag skulle kunna somna när som helst och

pricken över i:et så slutar jag 17.00 idag! X[

 

Och brillorna is on!

Bea var snäll och ställde upp på en bild! ^^

Och såååå normal ser man ut efter att ha sovit för lite inatt >.<

Av Evelina kiviranta - 19 maj 2011 08:17

Herregud.

Igår åkte jag och älsklingen med Andreas till Ösby för att

hälsa på Luffzen, Bettan och Albin!

Det var skoj men vi kom hem ungefär halv tolv & det betyder

att jag inte fick mkt sömn inatt :/

Uscha. Måste börja gå o lägga mig tidigare så jag VILL

kliva upp på morgonen!

Nea. Uscha.

Imorn ska arbetet in som är med naturkunskapen och samhäll..

OCh jag har skrivit typ en .. sida?

O det ska vara typ fler.. med mkt info?

Inte ok..

Och så har jag prov första lektionen imorn i fitness -.-'

Åh, snart helg. SKÖNT!

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards