kiiwilina

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Evelina kiviranta - 5 maj 2011 14:23

Woohoo! Bästaste lillasyster har fixat min nya header!

Nice va?!:D

Och så bytte jag tjejen i bakgrunden mot en

snygg dödskalle! ;D Skiiit bra! ;O

Fuck vad nöjd jag är!

Tack siss för hjälpen :* http://ronjakiviranta.devote.se/


Nu blir det slänga i sig käk sen åka till hjärtat

och plugga arslet av mig :'(

Fyfan vad jag ligger efter o har mkt saker att göra.. USCHA!

See yah!

 

Av Evelina kiviranta - 5 maj 2011 10:58

Jag vill ha en ny header :((

Hihi, hittade den här bilden jullan gjort på mitt inlogg i skolan ^^

Gölligt :* <3

  


Av Evelina kiviranta - 5 maj 2011 10:40

Skulle vara lite kul om man kunde fixa nåt nytt här på bloggen

och läste att de har fixat massa nya skriv stilar här på bloggen

så nu har jag suttir i fipplat med det men man måste installera

varje stil för att se hur den ser ut -.-'

Och då tänkte jag att jag skulle skita i det så

nu har jag nån konstig stil vet inte vad jag valde :S

Blir så less .. Men nu ska jag sluta klaga :P


Det är tacos idag i skolan ^^

Jippie!

Jahapp, dagen ser ut? Förljande:

Lunch om cirkus 30 min. Sen sista lektionen o sen hem?`

Tänker inte gå på fitnessen idag för mitt knä rygg o allt skit jag har ont i. Sen åka till hjärtat o plugga :* <3

Well, gillar mitt inlägg från igår btw :D

XoXo


Här är en bild på älsklingen från igår som jag inte hann lägga ut ^^

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards