kiiwilina

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Evelina kiviranta - 9 maj 2011 14:28

HejHej! Vill bara tala om att jag hatar

arbetet vi håller på med i kurserna naturkunskap

och samhäll! Det kan nån trycka upp där solen aldrig lyser!

Fyfan vad less jag blir! HEJDÅ!

 

Av Evelina kiviranta - 9 maj 2011 12:03

Haha såg, att inlägget från imorse från mobilen(!) var

mitt 100:de inlägg här! ;D

Jag har verkligen stått i ^^

Ne, fyfan vad varmt det är så imorn (om det är likadant väder)

är jag illa tvungen att ha på mig shorts! ... Uscha.

Det täcker vi över med nån stor t-shirt (A)

Har suttit ute i solen med Jullan ett litet tag men pallade inte mer

med tanke på min solning igår! O.o

Menmen, that´s for now..

Se yah!

 

Av Evelina kiviranta - 9 maj 2011 07:27

Jajjemen. Ni läste rätt! Jag har blivit täppt i näsan som en gnu -.-' Och nej jag skyller inte på årets första dopp jag tog igår för jag blev täppt i näsan tidigare :/ jävla skit då >.< well well är påväg till skolan nu.. A place that i don't want to go to!! -.-' men måste man så måste man. . See u bitches!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards