kiiwilina

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Evelina kiviranta - 13 maj 2011 15:56

Fyfan vad skönt med helg! :D

Nu har jag haft mina två omprov.

Naturkunskapen skrev jag av mig som fan ;O

Men sen när jag skrev referat provet från svenskan så vette fan

vad jag skrev asså O.o

Men det får vi se sen! xD

Hoppas jag klara mig från båda proven iaf!

För än är det inte över...

Prov nästa fredag på fitnessen i teori och inlämnings grej

samma dag i det där arbetet jag klagar över hela tiden -.-'

Sen nästa vecka ändå har jag prov i lekar i nån kurs ..

FYFAN! Kollappsar (stavning?) snart! USCHAAAAAA!

Men nu sitter jag kvar i skolan och väntar på att mitt hjärta ska

sluta så han kan hämta mig för jag kommer inte en meter

om jag tar på mig skorna >.<

Fick världens ondaste skavsår nu när vi hade orientering på

gympan :( Ajaj... Menmen sånt man får ta!

 

Av Evelina kiviranta - 13 maj 2011 11:26

Blähä, ska ha orientering snart på gympan -.-' Sen får man

skynda sig tillbaka för klockan 3 börjar omprovet -.-'

Hoppas de går bra O.o

Hade dans på fitnessen idag så ikväll ska jag visa älsklingen

mina dacemoves ;) Hihi ^^

Ne men. Ikväll tror jag vi ska ut i garaget en stund :)

eller så tänkte jag fel nu...

Men imorn ska vi iaf till färnbo på musik festival :D

Ska bli sköj o träffa folk o hitta på nå med hjärtat :* <3

See yah!

Hoppas ni andra är tursamma idag :P

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards