kiiwilina

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Evelina kiviranta - 4 maj 2011 17:53

Åååååh, jag är så käääääääär!

Till er som inte testat, gör det!

DET ÄR UNDERBART :* <3<3<3

Fredrik <3 Evelina = Sant!


Kom på en sak i skolan idag...

Typ varje gång fredrik o jag tar "pusskort" på oss så är han

jämnt på väster sida och jag höger! Undra vrf? :S

Tyckte det var lite kul^^ Här kmr lite bevis och för att han

är mitt livs största och enda kärlek!!! :*

(Hittade ett fint citat av mig från ett tidigare inlägg:P)

       I hope i have you by my side now.

      I don´t want to lose you again. Don´t want to feel that pain again.

     You make my day, every day.

    You are the love of my life<3

 

  

Wow här va två som inte stämde ^^

       


Av Evelina kiviranta - 4 maj 2011 12:26

Fyfan.

Igår mådde jag som sagt inte bra alls.

Låg i sängen i stortsett hela dan kändes det som för

jag hade sån himla värk. Inge kul alls..

Idag mår jag definitivt inte bättre men Jullan fick mig att gå hit idag iaf x)

Sms konversation typ?

Julia - Kommer du imorn?

Jag - Ne.. tror fan inte de..

Julia - Du vet att det är nationella imorn va?

Jag - Ses imorn!

Hahah nånting sånt x)

Ne. Uscha. slutar ett idag så då blir de knalla ner på stan o fylla på

busskortet med Jullan o Bea.

Sen får jag se hur jag mår om jag följer med hem till Jullan en stund o sedan

till Mötesplatsen.. Men som sagt, får se hur jag mår!

Sen ska jag till mitt hjärta som har vart/är duktig o håller påatt klyva ved ^^

jaojao.

See u later.

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards