kiiwilina

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Evelina kiviranta - 5 juli 2011 20:18

Metallica konserten va helt otrolig!!!! :') Jag fattar inte att jag har sett dom! OCH James HETfield!!! ;O Han är väl för underbar o hela bandet?! :-D Otrolig känsla att det nästan inte går att beskriva alltså! Riktigt mäktigt vare! :) Tyvärr kan jag ju inte ladda upp bilderna hit från mobilen men de kmr få fort jag kan! Jag menar inge illa nu Emma elr Anders Lind (om dom ens-läser detta) men jag tror nog att jag aldrig mer sätter mig i eran bil o åker 99 mil igen asså xD Fast det vare fan värt ändå! För så jävla kul man hade under resan och undertiden i gbg! :-D. Menmen. Nånting man aldrig kmr att glömma ;)<3 Nu sitter jag i bilen o relaxar medans älsklingen håller på att pilla på elen i bilen x) jag har burit ved o staplat de hela dan idag med svärmor så nu är de tomt på gräsmattan! :) Imorn blir det följa med älsklingen in till stan när han ska jobba för då ska man va hemma hos mor o far under dagen ^^, Känner mig väldigt uppsvälld på nå sätt :s konstigt med tanke på att jag har haft mens o allt skit..Jag vet! De är nog för all skräpmat jag åt när vi va i gbg xD hahahah.. Ne. Menmen. Får se vad resten av kvällen har att erbjuda! So long ;)

Av Evelina kiviranta - 5 juli 2011 20:18

Metallica konserten va helt otrolig!!!! :') Jag fattar inte att jag har sett dom! OCH James HETfield!!! ;O Han är väl för underbar o hela bandet?! :-D Otrolig känsla att det nästan inte går att beskriva alltså! Riktigt mäktigt vare! :) Tyvärr kan jag ju inte ladda upp bilderna hit från mobilen men de kmr få fort jag kan! Jag menar inge illa nu Emma elr Anders Lind (om dom ens-läser detta) men jag tror nog att jag aldrig mer sätter mig i eran bil o åker 99 mil igen asså xD Fast det vare fan värt ändå! För så jävla kul man hade under resan och undertiden i gbg! :-D. Menmen. Nånting man aldrig kmr att glömma ;)<3 Nu sitter jag i bilen o relaxar medans älsklingen håller på att pilla på elen i bilen x) jag har burit ved o staplat de hela dan idag med svärmor så nu är de tomt på gräsmattan! :) Imorn blir det följa med älsklingen in till stan när han ska jobba för då ska man va hemma hos mor o far under dagen ^^, Känner mig väldigt uppsvälld på nå sätt :s konstigt med tanke på att jag har haft mens o allt skit..Jag vet! De är nog för all skräpmat jag åt när vi va i gbg xD hahahah.. Ne. Menmen. Får se vad resten av kvällen har att erbjuda! So long ;)

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards