kiiwilina

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Evelina kiviranta - 11 juli 2011 10:29

Skit... Blev på dåligt humör men siss kom o tog lite

flummeliflumm blider med maj!   

Vet inte vad jag ska göra idag...

Vill ha håret ljusare! Hur ska jag göra? GE MIG TIPS!!!
Eller är mitt hår för mörkt?   

Jag vill inte blondera mig helt utan typ slingor elr nå   

            Har jag för mörkt hår?   



Kiwi (Evelina) Kiviranta   Fredrik Lövgren = SANT!

Jag älskar dig mer än allt. Mitt hjärta!

Av Evelina kiviranta - 11 juli 2011 08:50

Halloj! Idag är det min 4:e rökfria dag!

Känner mig riktigt stakr o duktig fast i vissa

stunder känns det som om jag ska bryta ihop och

skita i allt o ta en cigg.

MEN DET VILL JAG INTE!

Jag ska komma tillbaka till skolan och vara rökfri!

That´s my goal. Och att gå ner lite i vikt o röra på mig mer :)

TAHT´S MY GOAL!


WellWell, är hemma i stan idag för, surprise,surprise,

älsklingen fick jobba idag med ^^ hehe.

Får se vad som händer idag då, skulle JÄTTE GÄRNA

vilja träffa Annica o bebisen och storskruttan iaf! <3

Men som sagt vi får se vart dagen tar mig ;)

See yah!

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards