kiiwilina

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Evelina kiviranta - 27 juli 2011 17:55

Hej hopp!

Det är äckligt varmt o hjärtat o jag funderar på att åka o bada :P

Frugan o hennes karl åkte nyss in till stan o vi vill bada nu ><

Bajs! Men får se om vi väntar på dom, åker ner nu eller skiter i det x)

Vad som händer ikväll, återstår o se!


Här är lite bilder från igår :P


Vi åkte ju som sagt till Ponduroza igår o det var en riktigt klassisk bilskrot ^^

 

Jag hittade även min "my sweet 16 car" xD

 

Frugan ville inte va med på bild men det blev hon iaf sötnosen! :*

 

Och såhär såg vi ut på kvällningen när vi drack lite smått o åkte ner på ön :) <3

Älskar dig bästa vän!

 


Oc eftersom det är min och babys 5 månadersdag idag slänger jag upp lite mer

pussipuss och gullugull bilder (A)


    I   You My Sweetheart!   

Av Evelina kiviranta - 27 juli 2011 12:48

Grattis till mitt underbara hjärta och mig!  

Idag har jag och fredrik Lövgren varit tillsammans i 5 månader!

Älskar dig mitt livs kärlek! <3

Du och jag baby!

Älskar dig mer o mer för varje dag. Du är den jag vill leva med forever!

Det är du och jag, så enkelt är det! Mig blir du inte av med ;)

Har måånga fina minnen och fler ska det bli älskling! :)

Grattis till oss! :) <3<3

Älskar dig!   


                                                         

Vet att det är många bilder, men som sagt, jag älskar honom mer än allt annat! 

Kan inte låta bli jue (A)

Grattis igen älskling o jag älskar dig! <3<3<3<3<3<3


EvelinaKiviranta  FredrikLövgren = Sant!

27/2-11

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards