kiiwilina

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Evelina kiviranta - 6 juli 2011 16:26

Har varit i stort sett hela dan på stan o handlat med siss o Danne-boooi ^^

Jag köpte en lång svart kjol av ekologskt(eller vad de va) tyg,

en vit topp som de står Malibu i rosa, en rosa bh/topp,

ett vitt långt linne som dets tår "Nirvana" på o deras smilys,

två armband på rean, en bok, en plånka med Hello Kitty (A) och så en present till älsklingen eftersom han fyller år nästa vecka :P

Orkar inte ladda upp bilder på skiten x)

Nu slutar älsklingen så då blir de att åka hem o kolla när han ska

fixa hans mos bil med Daniel :)

Sedan vet jagi nte vad som händer men det får vi se då! :)

Ciao Fuckers!

 

ont

Av Evelina kiviranta - 6 juli 2011 11:09

Ont i magen :(

Fått min lön och även betalat nästa alla "skulder" ;D

Siss o jag ska snart gå ner på stan o kanske shoppa lite (A)

Men först måste jag skita tror jag :s

Här kmr några bilder från den bästa konserten! ;D <3<3<3<3<3<3<3<3


            <3James HETfield<3


But my heart belongs to my boyfriend Fredrik Lövgren! ;) <3

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards