kiiwilina

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Evelina kiviranta - 9 juli 2011 14:01

Har nyss vart ute på en utflykt med Erica och Daniels

hundar Zorro och Molle :)

Det var riktigt mysigt :P Molle fick även leka lite vid vattnet:P

SKönt att a RIKTIG helg när man kan umgås riktigt med

älskpälsk. Har ju trott att han också ska få

lov ett bra tag nu men det dyker bara upp mer o mer

jobb för han, vilket är kanon för då får han

pengar han kan leva på ;)

Wellwell, skönt att ha lov iaf.

Dålig updatering, i know, men det är bara för man är ute i

de härliga vädret jöh! ;D


JUST DET!!!!!!!!

Idag är det min andra rökfria dag! ;D

Ska sluta nu helt o hållet! Försöker iaf :)

Och så ska jag försöka bli nyttigare också! Jag har slutat

gå o små ätit hela tiden vilket är 3:e dagen i rad jag inte gör de :)

Riktig duktig! O igår givk jag en promenad på cirka 14 km!

Jag är riktigt duktig o stolt över mig själv!

Synd att man blir lite grinig bara på dom man inte vill bli de utan anledning :(

Förlåt älsklingen för de!

Later Fuckers...

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards