kiiwilina

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Evelina kiviranta - 28 juli 2011 17:01

Hepp, två tvåor på besiktningen :(

Men ABS lampan funkar nu iaf ;)

Det älsk behöver göra nu är att lappa igen lite här o där på avgasröret

med avgas bandage och försöka fixa en hastigetsmätare som funkar.

Vilket verkar bli svårt för han har kollar runt mkt..

Hoppas han kmr på nå!

Jag tänkte sätta mig o råläsa igenom en bok som jag ska redovis till

skolan när den börjar men är så less för jag har tänkt mkt på skolan

nu och blir bara less.

Men det går inte inte att tänka sånna tankar  för jag måste höja mig

nå grymt jävla mkt nu i trean när det gäller angagemang och betyg!

Men jag vet inte vad jag ska ha som PA (projekt arbete).. SKIT!

Men det kmr väl så småning om ...


Så less.. men måste tänka positivt..


Av Evelina kiviranta - 28 juli 2011 12:52

hejsan hoppsan!


När jag vaknade hade jag typ 3 missade samtal och ett sms

från hjärtat, "vakna! ring mig nä du ser detta!"

Panik. Och jag ringer.

Han har fått ABS lampan att lysa! :D Så nu ska jag slänga i mig frukost

och så åker vi till Gaybay ;D

Sen vet jag inte vad som händer :P

Kanske plugga? -.-' uscha.

WellWell, återstå o se :)


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards