kiiwilina

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 5 mars 2011 19:56

Väldigt händelserik lördag må jag säga! :D

Gick upp ganska tidigt för att åka på rally.

När vi nästan var framme vid sträckan där vi skulle ställa

bilen så körde älsklingen ner i typ diket o fastna rejält.

(det kom en mötande bil så han körde mot sidan o skar ner)

O då åkte det en volvo fyrhjuls driven förbi, han var snäll

o vände o hjälpte o dra loss oss :D

På rallyt var det en bil som åkte upp i snö vallen så då fick

älsklingen m.fl putta :P Då blev han nöjd ^^

När vi kom hem var jag så jävla trött så jag ramla ihop i sängen o tog en

power nap på ungefär ... 2 timmar (A)

Sen duschade vi o nu ska vi åka till Horndal med Evelina (smurfen) och luffzen :)

Ska bli sköj :P

Tack (vem jag nu ska tacka?) för det fina vädret o tack alla

som var med idag för trevligt sällskap :) <3


Här är älsklingen som ligger stolt på sin bil när han fastna :p <3

Jag älskar dig <3  

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards