kiiwilina

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 22 mars 2011 17:14

Woohoo!!! :'D MIN OME PIECE HAR KOMMIT!

Och jag bär den nu (A) hihi, fyfan vad skön den är!

Riktigt stor o mysig! :D

Tack så jätte mycket Smurfen för du fixade den till mig :)

Älsklingen ska tydligen börja kalla mig typ, tinkie winkie för han

tkr jag ser ut som en tellitubbie -.-' xD

Han är för söt han! :*

Han "gnällade" lite o undrade hur jag kan velat ha en sån så mkt o.s.v

men sen när han själv testade den så ville han nästan inte ens ta av sig den! :O

Hahah ^^ Han passa riktigt bra i den han med :) <3

Åååh, jag ska leva i den här (A) Typ...

I AM SO FUCKING HAPPY :D Fast det var jag innan också mit hjärta! :*

Älskar min Fredrik Lövgren över hela mitt hjärta! :* <3

 

Såhär såg älsklingen ut i MIN one piece ;) <3


Såhär såg jag ut x)

    


See yah! :D

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards