kiiwilina

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 9 mars 2011 11:31

Jahapp, igår misslyckades jag totalt när jag skulle beställa min one piece!

Jävla skit :'( Vill ha den!!!! Men det stod att det inte gick :S

Fattade inte vrf så jag ska fråga Danne-booi om han kan hjälpa mig (A)

Hade nyss lunch o fyfan vad gott det var!

Två kockar stod där med en skiit stor wook gryta :O

Med nudlar o kyckling. Dom kanske till och med FÖRSÖKER

göra nånting åt skolmaten iaf? Duktigt för en gångs skull iaf!!!

Idag slutar man typ 2 nånting. Skit skönt!

Sen ska jag vänta tills älskipälski kommer o hämtar

mig runt 18.00 för då ska vi till hans syster Johanna på brynäs

o fira henne :)

Och ikväll ska hjärat sova hos mig, wooohooo! Då blir ronja

och Danne-boooi glada x)

Jaja, ska fortsätta sitta o gnälla över min One Piece iaf ...

o längtar tills man slutar så man kan gå hem o ta en

låååång power nap! :D

See yah!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards