kiiwilina

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 15 mars 2011 11:03

Inatt när jag sov hos älsklingen (ja, jag åkte dit o sov där iaf :P) så typ,

precis innan vi la oss kände jag att min näs piercing åkte ur.

Och jag var redan jääääätte svullen innan den ramlade ut, på näsan.

Jag fick inte in den igen och det gjorde skit ont!

Slutsats: Jätte trött evelina + ond näsa = Grinig, vill gråta och skiter

i att sätta i den i näsan igen!

Fan, jag som var så nöjd över de ;( FUCK!!

Så nu går jag omkring i skolan o ser ut som rudolf -.-'

Längatr efter min one piece ka jag lova! Jag tänker på den

när nånting går dåligt just nu (A)


Idag, nu? Åker pluttis med Adam på kryssningen :)

Hoppas dom får skoj :P och att min älskling köper nå godis te mej (A)

Jag ska iaf till stan o ta ut pengar sen hem o plugga -.-'

SOVA är nånting jag längtar efter! :O

Å herre gud, röck till idag med nacken när jag somnade till idag på

bussen till skolan. Trodde jag skulle få en viplersh- (haha fail på stavning)

skada på nacken -.-' Knaka till utav ba helvete xD

Menmen, just nu sitter jag o längtar efter lunchen. Ä döö hungrig :P

Gud vad jag längtar mkt :O Hmm... Konstigt..

Se yah fuckers!!!



Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards