kiiwilina

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 21 mars 2011 17:13

  Herre jävlar, sitter här i nyser som en jag vet inte vad   

Dryg så in i helvette är det iaf! Jag är inte kry på en fläck! USCHA!

Efter skolan drog jag med Natta till köpis o andra ställen

för hon skulle inhandla pyssel grejer m.m   

Själv inhandlade jag halstabletter!!

Hostat hela natten, så det lär väl bli lika inatt igen med   

Mår jag såhär imorn drar jag absolut inte till skolan!!! Fy för fan ..

Nu ska jag FÖRSÖKA plugga lite till svenska provet om Romantiken

tills på fredag -.-' Sen ska jag påbörja min o älsklingens

typ, fotoalbum   Hihi      

Det kommer bli vackört!

Saknar dig my love! Men imorn ses vi darling :*

Loves u   

Av Evelina kiviranta - 21 mars 2011 09:12

Fyfan vad jag ska undvika att prata idag!

Har så sjukt ont i halsen o hostar 24/7.

Har hållt min älskade vaken hela natten med mitt hostande också   

Förlåt hjärtat!!

Jag tror jag blir galen på det här!

Vet inte vad som är fel på mig, o jag orkar fan inte bli sjuk igen!   

Sen så är det något mer som inte heller känns bra ..

Men men. Det ska jämnt va nå tok med min kropp har jag märkt -.-' x)

Jaja.. Hoppas den här dagen går fort!!!

Saknar mitt gullhjärta!

All kärlek till honom   

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards