kiiwilina

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 13 mars 2011 13:12

Bokad helg, full med kalas :D

igår så åkte vi hem till Johanna, fredriks syster o firade henne

i efterskott :) God tårta, härligt sällskap o roliga lekar gjorde vi :D

tyvärr fick man inte hålla i Hugo denna gång :( (hennes skäggagam)

Men det blir nog fler gånger ;)

O idag ska vi till Mattias o fira honom, ännu mer kalas :P


I fredags tog vi det bara lugnt, åkte in till Färnbo en sväng o träffade

folk ^^

Igår kväll/natt så kikade Jonte förbi men stack efter en stund.

Sedan kom Adam och Andreas förbi :P

Vi satte oss i köket o snacka massa bajs och jag hade en liten syjunta

för mig själv x) Men efter ett tag virkade också älsklingen några armband ^^

Sötnosen min! :* <3

Vi satt från ungefär 22.20 till ungefär 03.00 xD Vi hade riktigt kul :D

Jag satt nämligen och finger virkade ett jätte långt .. Rep? isch..

Hela garn nystanet virkade jag iaf upp :P

Sen hade vi jätte kul med det o jag tror nog Adam och älsklingen uppskattade

den mest för dom lekte med den ett bra tag medans jag stod o skrattade x'D

Här kmr lite bilder :P De röda är den jag virkade :3


Min älskling är så jävla underbar!! :* <3

    Tiden flyger iväg när man har kul >.<   Tar en paus ...   Sen var det bara att köra igen! xD


Måste bara berätt att jag ska följa med underbarast, m.fl till Ullevi i sommar

o se Metallica! :DD FYFAN VAD JAG LÄNGTAR (A) <3


Min helg liiiite kortfattat (A)

Se yah!


Älskar dig Fredrik Lövgren<3 Mitt hjärta!     

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards