kiiwilina

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Evelina kiviranta - 20 mars 2011 17:00

Well well, utgången i fredags blev kanon!

Det var lite segt o så på Old Saints men sen när vi drog till Gooya

blev det fart, dricka o dansande! :D

Riktigt skojjigt! :) Pernilla presenterade mig för en god drink

som heter P2, riktigt smarrig :D Det blev det för resten av kvällen (A)

Jag dansade med Pernilla och Kristina! Upp på räcket blev det också x)

På Gooya träffade man även andra bekanta som var kul :)

Både igår och idag har jag inte mått så bra, o NEJ! Det är inte för att

jag är "bakis" det är något annat tyvärr :/

Känner mig jätte tråkig mot älsklingen eftersom jag typ inte gör nånting :(

Förlåt! men jag känner mig liiite piggare nu iaf :D

Om cirka sex dagar kommer min one piece räknade jag ut (A) hihi

När älsko var upp till Emma o fikade så pillade jag bort mina naglar!

Två veckor fick dom sitta :P Sen blev jag för klå fingrig

o pillade bort dom (A) Känns gudomligt skönt att sitta o skriva vid datorn nu :P

Ne, nu ska jag ge älsklingen datorn ^^

Får se senare vad som händer idag/kväll :P

Nu ligger han bakom mig i sängen o mummlar :S

haha han e så söt!

Älskar dig gullfis! :* <3

 


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards