kiiwilina

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina kiviranta - 1 mars 2011 14:33

Ja, vi hade väldigt roligt och mysigt när vi skulle skotta snö!   

Här kommer lite bilder ^^


Jag ligger i snön efter ha hoppat av repet :P

Försök undvik att titta på min "kameltoe" som det ser ut som jag har xD

 

 "välkommen till Himmalaya! Isglass?" - citat från Monsters Inc filmen :P

Älsklingen är så söt ^^ <3

 

Det här fina såg jag när jag låg i snön ^^

 

Älsklingen efter han kraschade i snön när han hoppade av repet :P <3

 

Titta vad duktiga vi varit!

 

Det blir bättre o går fort :P

 

"Här står jag med Sverige!"

 

Å hej o hå!

  


Riktigt mysigt o kul hade vi snön ute :) Kändes som om man var typ 5-6 år igen xD

Av Evelina kiviranta - 1 mars 2011 11:29

Hej hej hallå allihopa!   


Idag känner jag att det kommer bli en toppen dag!

Älsklingen o jag kliver upp till solsken utanför.

Vi har precis hoppat ur duschen o ska få i oss nånting att äta   

Sedan ska vi ut o pluttis och jag ska skotta av trädäcket utanför så man kan

gå ut där som småning om i solen med en kopp kaffe eller

ta med sig fika ut o fika   

Har inte planerat något idag så vi får se vart dagen tar oss   

Imorgon ska vi ganska tidigt in till stan för jag ska få mina

naglar fixade! Woohoo!    Längtar     

Hoppas ni alla andra också får en toppen dag!



Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards