kiiwilina

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina kiviranta - 19 maj 2011 10:25

Orkar inte! Börjar få huvudvärk också ><

Dags att ta på sig glasögonen kanske? O.o

Är så trött så jag skulle kunna somna när som helst och

pricken över i:et så slutar jag 17.00 idag! X[

 

Och brillorna is on!

Bea var snäll och ställde upp på en bild! ^^

Och såååå normal ser man ut efter att ha sovit för lite inatt >.<

Av Evelina kiviranta - 19 maj 2011 08:17

Herregud.

Igår åkte jag och älsklingen med Andreas till Ösby för att

hälsa på Luffzen, Bettan och Albin!

Det var skoj men vi kom hem ungefär halv tolv & det betyder

att jag inte fick mkt sömn inatt :/

Uscha. Måste börja gå o lägga mig tidigare så jag VILL

kliva upp på morgonen!

Nea. Uscha.

Imorn ska arbetet in som är med naturkunskapen och samhäll..

OCh jag har skrivit typ en .. sida?

O det ska vara typ fler.. med mkt info?

Inte ok..

Och så har jag prov första lektionen imorn i fitness -.-'

Åh, snart helg. SKÖNT!

 

Av Evelina kiviranta - 18 maj 2011 13:17

Jag vill inte vara normal!

Jag är inte normal. Jag är mig själv och det står jag för!

Står för vad jag tycker, tänker och säger.

Förresten så finns det ingen betydelse till "normal".

Om någon vet så kan ni ju svara på det.


Av Evelina kiviranta - 18 maj 2011 08:28

Just det! Glömde berätta att jag fick ett stort sug av

att pierca mig i armen!

Liksom ovanför handleden om ni förstår? :P

Skiit nice jue ;O

Ska prata med Sofi som kan sånt där o kolla vad man ska

ha för sorts stav m.m så kanske jag kan göra den själv (A)

hihi..

kul att man börjar om en halvtimme då -.-'

-CIAO!

 

Av Evelina kiviranta - 18 maj 2011 08:20

Mår illa.. USCHA!

Tror jag är pollen allergriker -.-'

Av Evelina kiviranta - 17 maj 2011 12:58

Känner för att falla. Falla långt ner. Och att du är med mig. Vi faller tillsammans till ett eget ställe. Där bara vi kan vara. Inga idioter i närheten. Inga andra som kommer störa oss. Just you and me baby. Just you and me! <3

Av Evelina kiviranta - 16 maj 2011 11:55

Tjollahopp!

Vet att jag är ganska kass på att uppdatera men

jag har faktiskt ett liv att keva och inte bara sitta här

o blogga dagarna till ända!

Eller...?

Ja! Så är det faktiskt :)

Helgen har varit mysig med massa hockey och mitt hjärta! :*

FINLAND VANN IGÅR MOT SVERIGE!

HELL YEAH! :* Bäst ;)

Fick en liten sur pojkvän mot kvällningen men det ordnade upp sig ;)

Hihi ^^

Det har regnat hela förmiddan nu tkr det borde sluta snart -.-'

Ska dra lite tidigare från skolan idag runt halv 3

för då ska jag och Emma Niskala knalla till Vasa

och kankse börja ta finska lektioner :D

Wiihooo! :P

Ne nu ska jag gö annat!

 

Av Evelina kiviranta - 13 maj 2011 15:56

Fyfan vad skönt med helg! :D

Nu har jag haft mina två omprov.

Naturkunskapen skrev jag av mig som fan ;O

Men sen när jag skrev referat provet från svenskan så vette fan

vad jag skrev asså O.o

Men det får vi se sen! xD

Hoppas jag klara mig från båda proven iaf!

För än är det inte över...

Prov nästa fredag på fitnessen i teori och inlämnings grej

samma dag i det där arbetet jag klagar över hela tiden -.-'

Sen nästa vecka ändå har jag prov i lekar i nån kurs ..

FYFAN! Kollappsar (stavning?) snart! USCHAAAAAA!

Men nu sitter jag kvar i skolan och väntar på att mitt hjärta ska

sluta så han kan hämta mig för jag kommer inte en meter

om jag tar på mig skorna >.<

Fick världens ondaste skavsår nu när vi hade orientering på

gympan :( Ajaj... Menmen sånt man får ta!

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards