kiiwilina

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina kiviranta - 13 maj 2011 11:26

Blähä, ska ha orientering snart på gympan -.-' Sen får man

skynda sig tillbaka för klockan 3 börjar omprovet -.-'

Hoppas de går bra O.o

Hade dans på fitnessen idag så ikväll ska jag visa älsklingen

mina dacemoves ;) Hihi ^^

Ne men. Ikväll tror jag vi ska ut i garaget en stund :)

eller så tänkte jag fel nu...

Men imorn ska vi iaf till färnbo på musik festival :D

Ska bli sköj o träffa folk o hitta på nå med hjärtat :* <3

See yah!

Hoppas ni andra är tursamma idag :P

Av Evelina kiviranta - 12 maj 2011 10:42

Sitter i skolan och försöker jobba med mitt arbete.

Men allting känns bara så förvirrande och jobbigt.

Vet inte vad jag ska tänka eller tro.

Allt känns upp&ner!

Uscha. Vill inte. Och så förstår jag inte hur vissa folk människor betér sig!

Åh, blir så jävla irriterad!

Vissa är ju helt pantade i huvudet! Fyfan...

Helvete... Ingen bra dag!

FUCK!

 

Av Evelina kiviranta - 11 maj 2011 11:48

Han är ju så jävla klockren!

Han får en på så bra humör med sina hysteriskt roliga

video blogg inlägg! ;D

Han är sig själv!

Står för det han gör tycker och tänker!

Helt jävla klockren! :D Man rycks med och får sina skrattanfall

med honom ^^ Hans skratt är dessutom oslagbart! ;D

Älsklart! :D <3


http://www.youtube.com/watch?v=RKZkiTEQUJY&feature=player_embedded#at=27

Av Evelina kiviranta - 11 maj 2011 11:35

Just nu känner jag för att inte vara i skolan alls >.<

Nån som håller med?

Iaf, två lektioner kvar sen blir det hem o plugga -.-'

Men först självklart kolla på 90210   

Jao. Sen blir det vänta på hjärtat i vanlig ordning ^^

Sen blir det skruva åt ett däck, elr hjullagret..

Kmr inte ihåg vilket O.o

 

Av Evelina kiviranta - 10 maj 2011 13:38

Jag ÄLSKAR färgen lila som ni självklart redan visste! ;)

Och så ÄLSKAR jag grodor! (har en tanke till att tatuera in en ^^)

O så hittade jag den här helt gryyyymma o snygga bilden! ;O

Riktigt läcker ;O

 


Plus att sen när jag sökte efter näringskedjor o vävar på google

så kom den här fina bilden upp :)

Såg så mysig ut att jag vill ha en sån hemma! :(

 

Av Evelina kiviranta - 10 maj 2011 13:16

Tjohoj!

Haft bryt dag idag vilket innebär att alla lektioner

ställts in o vi bara haft nationella i listening/reading!
Gick nog ganska bra ^^

Sedan höll Mattias o jag kvar våran klass för att göra våran FIGA.

Det var grymt kul! ^^ Alla var såå duktiga :P

Just nu är jag kvar i skolan som många andra är

för att fixa rester m.m :)

Håller på med näringskedja och näringsvävar :)

Går bra än så länge :P

Sen blir det kila hem o vänta på hjärtat! :)

See yah! En bra dag det här tror jag .. :)

 

Av Evelina kiviranta - 9 maj 2011 14:28

HejHej! Vill bara tala om att jag hatar

arbetet vi håller på med i kurserna naturkunskap

och samhäll! Det kan nån trycka upp där solen aldrig lyser!

Fyfan vad less jag blir! HEJDÅ!

 

Av Evelina kiviranta - 9 maj 2011 12:03

Haha såg, att inlägget från imorse från mobilen(!) var

mitt 100:de inlägg här! ;D

Jag har verkligen stått i ^^

Ne, fyfan vad varmt det är så imorn (om det är likadant väder)

är jag illa tvungen att ha på mig shorts! ... Uscha.

Det täcker vi över med nån stor t-shirt (A)

Har suttit ute i solen med Jullan ett litet tag men pallade inte mer

med tanke på min solning igår! O.o

Menmen, that´s for now..

Se yah!

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards