kiiwilina

Alla inlägg under juli 2011

Av Evelina kiviranta - 25 juli 2011 14:30

Sitter o myser med bråkiga Molle i knät nu ^^

Ska nog sätta mig i nätgungen o lösa lite korsors o läsa :)

Har ju inge bättre för mig :P


 

Av Evelina kiviranta - 25 juli 2011 12:40

Sovit gott? Ja det har jag! Vääldigt gott :)

Igårkväll va älsk o jag med bästaste frugan, Samuel och Tjorven.

Senare åkte vi till Gortes o träffade Luffzen o Axelsson o nå

småglin lite snabbt :P


Nyss vart ute med hundarna o vi får se vad som händer idag..

Älsk är ute i garaget :)

Vad ska ni andra gö idag då? :)


 

Av Evelina kiviranta - 24 juli 2011 15:14

16:e dagen röfri nu <3

Bajs skjärt.

Idag åker vi tillbaka till häsen men vet ej när.


Av Evelina kiviranta - 24 juli 2011 00:50

Har nyss kollat på Priest med älsk, siss o Danne-booi ^^

Den var riktigt grym! ;D

Ajuste ja, gick ju på bio igår med dom som står ovan

och då va vi på bio premiär på Bridemaids!

Den var riktigt rolig den :)

Wellwell, ska väll gå o lägga mig o sängen med hjärtat

och mysa o glo tv tills man somnar :P

Trevlig kväll ikväll iaf!


Ajuste ja, vi tog lite kort nu som ni får njuta av att få se! ;D

Min katt ville oxå va med (A)

                       

Make Love. Not War.

Peace!

Tio

Av Evelina kiviranta - 23 juli 2011 13:22

Bajs Fjärt.

Idag skulle vi my family gått till Bollan o spelat minigolf

men eftersom att det regnar (som jag visste att det skulle gö)

blire inget :/

Alla är lite suriga känns det som just nu.

Jag är iaf de.. Tänker på allt det som hänt i Norge o grejer :(

Är inte såå uppdaterad men ska gå in på nyheterna o kolla efter...

Mina tankar går till Norge.. Helt sjukt det som hänt!

Fast som en kär vän sa till mig,

detta händer ju var enda minut i världen över varje dag som

nästan inget tar lika allvarligt som det här..

Och DET är hemskt.. Men, som vi har sett så är människor

kapabla till att göra vad som helst..



Plus att jag inte vet hur min ekonomi ser ut med så mkt som vi ska göra.. Åka till Borlänge o bada, slagga hos brorsan nån helg elr nå

och sen på pride... KAOS I MITT HUVUD!

Känns som om jag skiter i allt.


 

Nio

Av Evelina kiviranta - 22 juli 2011 13:07

Trött chey!

Va vaken inatt till typ.. 02.00 med hjärtat och åkte ut

o kolla på åskan och blixtrar ^^

Skit mysigt tills den började ända mystiska saker då vi vände

o åkte hem o la oss!

Jag låg vaken imorse runt 07.00 ganska länge p.g.a

åskan så är inte speciellt pigg nu -.-'


Wellwell, surprise!

Hjärtat mitt är ute i garaget o mekar :)

O nästa helg kmr big siss o sove hemma hos min mami! :D

Ska bli riktigt sköj! :*

Idag vet jag inte vad som händer om vi åker o sover

hos mig inatt elr vad vi gör :P

Vi får se!

           

Av Evelina kiviranta - 20 juli 2011 12:58

Det här suger. Mitt humör suger. FAN!

Vad jag än säger eller gör så blir allting fel!

Vad fan är det med mig egentligen?!

Ja, jag vet att PMS ger sånna här "symptom" men asså såhär

illa?! Ovh under denna långa tid? :/

Jag ber om ursäkt till alla som har/kommmer stöta på

mitt humör men framför allt till Fredrik Lövgren!

Mitt hjärta. Min älskling. Min bästaste. Min ögonsten. Mitt allt!

Du står ut med mig varje sekund o jag fattar inte hur du orkar?!

Förlåt för att jag nästan jämnt får dig på dåligt humör o

jag hatar mig själv för det! :(

Jag ska försöka beté mig bättre nu hjärtat :* <3

Förlåt!

Februari

 


Mars

  


April

  



 

JAG ÄLSKAR DIG FREDRIK LÖVGEN MER ÄN NÅNTING ANNAT! <3

lOvE oF mY lIfE <3<3<3


Sju

Av Evelina kiviranta - 18 juli 2011 12:01

Regn o regn... Blir på så såligt humör då?

Eller är det bara jag?Whatever.. Älsklingen har åkt o träffat en person nu

för att försöka få tag på en ny instrumentbräda till bilen

så han kan få den besiktad :)

Jag har bajs tråkigt iaf! One thing for sure..

Idag blire "mekdag" för älsko medans jag är inne på min

elfte dag rökfri o ska läsa elr glo tv elr spela spel på mobilen:P

BajsSkjärt'!

Nämen vi kanske hörs senare! Om ni har tur :D ByeBajs! :D



A juste ja, vet inte om jag la upp denna men såhär såg de ut när vi firade Fredrik med syrran o Danne-booi ^^

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards