kiiwilina

Alla inlägg under juli 2011

Sex

Av Evelina kiviranta - 16 juli 2011 10:59

Idag ska vi fira Fredrik hemma hos honom och typ

hela hans familj med god mat m.m :)

Ska bli skojjigt!

Idag är det min 9:de dag rökfri!

Och jag kmr fan inte börja igen :)

Det ser inte ens gott ut längre, och jag blir illamående så

fort jag känner lukten! USCHA!

Ne, mne jag tkr jag är dutti iaf (A)

Nu ska jag ta mig nånting å äta!

Se yah fuckers!

 

Fem

Av Evelina kiviranta - 14 juli 2011 22:17

Blev en inpulsgrej ikväll och fira hjärtat med

siss och Danne-booi ^^

Så vi gick till Buddy´s och käkade o drack gott

för att sedan gå hem o kolla på film som vi nyss tittat

klart på :P

Snart åker väl baby och jag hem till Häsen igen ^^

Imorn blir min pojke stor 20 åring ^^

Grattis igen hjärtat mitt!


På Buddy´s

 

Min tunga som matchar mitt hår efter Bacardi Breezer Watermelon :P

 

Doooodis! ^^

   See you suckers! ;D

Av Evelina kiviranta - 14 juli 2011 15:24

Måste börja med att, NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!
 
Har iaf vart på stan idag med siss och fyndat lite
och har även köpt presenter till älsklingen!   
Känns som att jag lyckades iaf   
Hoppas han gillar grejerna ba   
Detta köpte jag!
 
 
Lite dålig bild menmen,
Från vänster- Jenna Jameson / Att älska som en porrstjärna, Charlaine Harris / Klubb död (från serien True Blood) och sist Diablo Cody / Den osannolika Strippan. :) 50:- st men det va nå special grej så 3st för 100:-
  
 
 Paket till hjärtat   
    
Paket til hjärtat   
  
 
Hoppas han blir nöjd över dom!  
Nu ska jag fippla med lite papper i pärmen och dona   
Ciao!
 
Evelina Kiviranta    Fredrik Lövgren
Love of my life!

Tre

Av Evelina kiviranta - 14 juli 2011 11:11

Nyvaken as hell!

Wellwell, ska väl ner på stan en snabbis efter ha ätit nåt.

Jag är helt väck.. O.o

Blaha. Imorgon fyller hjärtat år! Grattis till honom! :* <3<3<3<33

Love of my life <3<3<3<3<3<3

Får se vad man gör resten av dan då...

AssFace!

 

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2011 19:19

Då har man vart ner o sett en av sommarkvällarna :P

Inte mkt att se faktiskt xD


Nu är älsk o jag hemma hos mig för vi ska sova här inatt

o det blir väl att umgås med siss och Danne-booi:P

Men vette fan vad vi ska gö -.-'

Vill ta en fika men det är bara jag som

har pengar typ :/ SKIT! ><

WellWell, hörs imorn elr nå suckers!

 

Ett

Av Evelina kiviranta - 13 juli 2011 08:39

(Ja, jag ska börja gö som siss o skriva ett, två, tre.. till rubrikerna :P)


Sitter här o blir flätad av lill siss ^^

Vänatar bara på att älsklingen ska få lunch så ska jag

cykla till hans jobb sen åker vi o handlar kina mat ;D

SWEET! Myspys o luncha med älsklingen :)

Senare ska jag kanske ner på stan vid 3-4 tiden och

möta Annica med hennes man o små skruttorna ^^

Saknar er!

Well,well. That´s for now!

   Så blev flätan! Tack gulliga siss för fiskbensflätan ;)! :* <3

Av Evelina kiviranta - 12 juli 2011 14:27

Känner typ, 4st som fyller år idag så grattis till er! :)


Med tanke på hur jag mådde igår och idag hoppas

jag verkligen inte på att jag börjar bli sjuk:(

Ont i huvudet såhä länge är ingen favvo direkt!

Rödhårig nu.. Känns nice.

Har bara fått BRA respons på det (A)

hihi wellwell..

Vill att hjärtat ska komma hem så jag kan känna mig

liten o gosa i hans famn ^^ :$

See u suckers! ;D <3

 

Av Evelina kiviranta - 11 juli 2011 10:29

Skit... Blev på dåligt humör men siss kom o tog lite

flummeliflumm blider med maj!   

Vet inte vad jag ska göra idag...

Vill ha håret ljusare! Hur ska jag göra? GE MIG TIPS!!!
Eller är mitt hår för mörkt?   

Jag vill inte blondera mig helt utan typ slingor elr nå   

            Har jag för mörkt hår?   



Kiwi (Evelina) Kiviranta   Fredrik Lövgren = SANT!

Jag älskar dig mer än allt. Mitt hjärta!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards